درجهان رقابتی امروز برنده اصلی آن شرکت هایی هستند که راه حل های بدیعی را برای برقراری ارتباط و رضایت مشتریان خود ایجاد کرده اند . امروزه محصولات از لحاظ کیفیت و قیمت تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و آنچه باعث تمایز عمده می شود,خدمات پس از فروش آنهاست.

کلیه روتربردهای  فروشگاه میکروتیک آنلاین از تاریخ فروش دارای یک سال گارانتی تعمیرات ودرصورت عدم تعمیر توسط متخصصین این شرکت شامل گارانتی تعویض می باشد.لطفاجهت برخورداری از گارانتی محصولات به نکات ذیل توجه فرمایید:

 

مواردی که شامل گارانتی طلایی میکروتیک آنلاین میشود به شرح زیر میباشد:

  • سوختگی پورت LAN
  • سوختگی Power
  • سوختگی در پردازنده دستگاه
  • ایراد در سیستم وایلرس دستگاه
  • شکستگی و ضرب دیدگی رادیو ( دیش و پره آنتن شامل گارانتی نیست )
  • شکستگی دکمه ریست رادیو
  • و هر ایرادی که مانع برقرراری ارتباط رادیو بشود
  • کلیه اشکالاتی که ناشی از نقص تولید محصول باشد

 

مواردی که کالا را از گارانتی طلائی میکروتیک آنلاین خارج میکند به شرح زیر است

  •   آسیب دیدگی و مخدوش شدن هلوگرام نصب شده بر روی دستگاه
  •   تعمیر و دستکاری توسط اشخاصی غیر از بخش خدمات پس از فروش شرکت رهنمون ارتباطات (

    میکروتیک آنلاین)

  •   مخدوش شدن شماره سریال روی دستگاه به طوری که قابل خواندن نباشد
  • عیوب فنی و ظاهری که در اثرضربه، آب ،آتش ،موادشیمیایی ،خرابی فیزیکی و…

 

مشتریان گرامی لطفاً در زمان ارسال روتربردهای خود به موارد زیر توجه نمایید:

1- هزینه نقل و انتقال دستگاه به محل شرکت برعهده خریدار می باشد.

2- قبل از ارسال روتر به شرکت از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید.

3-مشکل سخت افزاری روتر، شماره سفارش آن لاین در سایت www.mikrotikonline.ir در زمان خرید روتر،نام نماینده مشتری به همراه شماره تماس جهت پیگیری به صورت کتبی به شرکت اعلام وبه همراه روتر به شرکت ارسال شود.

4-چنانچه روتر دارای user name & pass می باشد به شرکت اطلاع داده شود.